Friday 7 August 2009

SEKALONG PENGHARGAAN


Di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada Tuan Hj. Abd Wahid, kerana memberi peluang kepada saya menyertai Kursus Pembinaan Blog Panitia Mata Pelajaran Daerah Kerian Bil. 1/2009.

Tidak dilupakan kepada tenaga pengajar, En. Tashir Azhar, En. Shahrul Anuar, En. Shukri di atas tunjuk ajar mereka dan juga bantuan rakan-rakan guru lain sehingga terhasilnya laman blog ini.

Tidak dilupakan penghargaan ini saya tujukan kepada pihak pengurusan SKAP yang memberi kepercayaan kepada saya untuk menyertai kurusus ini. Saya sama sekali tidak menyangka yang saya akan mempunyai laman blog sendiri hanya dalam masa beberapa jam sahaja menyertai kursus ini.

Saya mengucapkan syabas kepada pihak penganjur kerana telah berjaya menganjur Kursus ini dengan jayanya.

Saya rasa berbesar hati jika saya dapat menyertai sebarang kursus yang dianjurkan oleh pihak PPD Kerian pada masa akan datang.

Segala pengalaman dan kemahiran yang saya perolehi ini akan saya gunakan sebaiknya dan membantu rakan-rakan guru SKAP yang ingin membina laman blog mereka.

Akhirnya tahniah kepada rakan-rakan yang menyertai Kursus ini kerana telah berjaya menghasilkan blog masing-masing.

Insyaallah ada rezeki jumpa lagi.........

No comments:

Post a Comment

Buat Renungan Kita Bersama

bukan berniat mewujudkan pandemik 'panik' di kalangan insan..

sekadar berkongsi fakta..

fakta yang seakan tidak dipedulikan..

agar persepsi 'kemungkinan' di titik beratkan sewajarnya..





H1N1 ada hikmahnya...

merupakan cemati yang menghalau kita kembali kepada ALLAH..

sesungguhnya kita ini sering alpa dan lalai dari mengingati-NYA..

kita durhaka kepada-NYA..

tengelam dalam kelazatan kehidupan dunia hingga lupa kepada-NYA..

kita mengerjakan ma'siat..

kita remehkan hukum-hakam-NYA..


Maka dengan datangnya bencana atau wabak sebegini, akan membuatkan manusia teringat untuk pasrah..

kembali kepada-NYA..

bertaubat kepada-NYA..

memohon perlindungan dari-NYA..

(kritisan kata terbaik dari al-fanshuri)


moga kita senantiasa berada di bawah lindungan-Nya. hayati rasa keinsafan bersama keasyikan Qasidah Burdah di sini. wassalam..

JASAMU DIKENANG

;

Gelagat Bloggers

;

Koleksi Gambar SKAP